Revista Business Woman – Social Lions sau «solutia antreprenorului puternic»
Totul a început cu 2 computere Macintosh si 3 oameni pasionati de online, intr-un birou micut si cochet aproape de Piata Victoriei din Bucuresti. Social Lions implineste 5 ani in 2015 si este, din 2013, agentie digitala full service, oferind servicii complete si etice de prezenta si promovare online; in prezent echipa sa include 7 specialisti. Ca atitudine de business, considera ca „mai important decat a creste datele financiare cu orice pret este ca afacerea sa evolueze, sa nu ramana la acelasi nivel, sa dezvolti produse sau servicii superioare, sa fii mai bun”. Crede in echipa si in ideea de a creste oameni, carora le impartaseste constant din experienta sa in marketing si comunicare.
Interviu cu Anamaria Damian, General Manager Social Lions
Cu ce ganduri ati început noul an?
Daca anul 2014 a fost unul de consolidare si pregatire ai excelentei operationale, pentru 2015 ne propunem dublarea echipei de specialisti si implicit a rezultatelor financiare. In acest sens, am pregatit un program intensiv de dezvoltare profesionala pentru fiecare membru al echipei, iar managementul nu face exceptie. Obiectivul primordial este sa oferim servicii de excelenta in marketing online. Lucram intens la lansarea unui nou serviciu de web analytics care sa le ofere clientilor cresterea performantei in online si eficientizarea bugetelor investite.
Care este semnificatia numelui agentiei – „Social Lions”?
„Social” pentru ca suntem mereu aproape de client si am construit o echipa de exceptie pentru client management, iar „Lions” pentru ca ne adresam antreprenorilor romani care si-au asumat rolul de a conduce si de a construi afaceri pe termen lung. Acesti antreprenori doresc sa faca performanta in domeniul lor de activitate – ceea ce ne reprezinta si pe noi.
Va pot spune cum ne-au caracterizat clientii de-a lungul timpului: „cunoastere în necunoscut”, „onesti”, „solutia antreprenorului puternic”.
Cum a evoluat agentia de la data infiintarii pana astazi?
Totul a inceput cu 2 computere Macintosh si 3 oameni pasionati de online, intr-un birou micut si cochet aproape de Piata Victoriei din Bucuresti. Echipa initiala era specializata in campanii de Social Media si Email Marketing. La scurt timp de la infiintare s-au alaturat pe rand echipei un senior PPC Specialist, un specialist in campanii de optimizare SEO, un designer foarte talentat, un copywriter si un programator web. In prezent suntem o echipa de 7 specialisti. Specializarea echipei de la an la an ne-a permis sa abordam clienti si proiecte din ce in ce mai complexe si sa le ducem la bun sfarsit. Am crescut impreuna cu clientii nostri, ca echipa, servicii oferite si cifra de afaceri.
Care sunt noutatile in domeniul serviciilor digitale? Ce limitari exista in acest moment in Romania pentru utilizarea acestora?