Doua calculatoare Macintosh, un birou cochet si cam prea linistit undeva pe o strada in zona Piata Victoriei, in Bucuresti – astfel incepe povestea Social Lions.
Fondatorii agentiei – Anamaria Damian si Alexandru Diaconescu – au intrat pe piata de digital din Romania, dupa o experienta de 6 ani in coordonarea campaniilor de Marketing si Comunicare pentru branduri mari, precum: Timisoreana, Millenium Bank, Metro, Apa Nova, Concordia NGO.
Acesta a fost anul focusului strategic, anul in care am definit metoda Social Lions de promovare online cu rezultate masurabile.
Astfel, am inceput sa ne perfectionam in realizarea campaniilor multi-canal, Google Adwords si optimizare SEO. Firesc, echipei noastre s-a alaturat un specialist senior cu 5 ani experienta in promovare pe Google.
Rezultatul?
Campanii Google Adwords cu 30% mai eficiente pentru clientii din protofoliu. Beneficiul pentru clienti: cel putin cu 30% mai multe lead-uri si rezultate generate cu acelasi buget investit.
Ne-am propus excelenta in promovare online, oferind servicii complete, etice si de foarte buna calitate pentru clientii nostri.
Astfel, ne asumam misiunea de a fi un partener pe termen lung si de a ajuta antreprenorii sa isi dezvolte afacerile, generand pentru ei rezultate masurabile.
Rezultate Social Lions:
– 70.000 de potentiali clienti generati din campanii Google Adwords, Remarketing si Display.
– 340.000 de vizite organice generate din optimizare SEO.
– 150.000 EURO – buget administrat in campanii multi-canal pentru clientii din portofoliu.