Pagina de Facebook a afacerii tale: 3 schimbari vizibile
Dupa imbunatatirile aduse Newsfeed-ului, Facebook a implementat in ultima perioada modificari de design si la nivelul paginilor.
Care sunt cele mai importante schimbari si cum influenteaza acestea modul in care iti administrezi pagina de Facebook?
Te invitam sa citesti in continuare pentru a afla raspunsul!
Schimbarile de design ale paginilor au fost facute de Facebook cu obiectivul de a ajuta fanii sa gaseasca mai usor informatiile pe care le cauta pe o pagina si totodata de a ajuta administratorii de pagina sa aiba la indemana instrumentele pe care le folosesc cel mai des.
Iata 3 modificari importante prin care Facebook a realizat acest lucru:
1. Organizarea Timeline-ului intr-o singura coloana
Daca inainte cele doua coloane ale paginii erau destinate continutului din Timeline, acum coloana stanga este rezervata informatiilor relevante despre afacerea ta in timp ce doar coloana dreapta mai este destinata Timeline-ului.
Coloana stanga poate include informatii precum: numarul de like-uri, link catre website, programul de functionare, date de contact, sectiunea “About”, imagini, video-uri si aplicatii.
Vrei un marketing eficient si cu rezultate masurabile pentru pagina de Facebook a afacerii tale?
Castiga un loc in mintea clientului tau cu serviciile Social Lions de Facebook Marketing!
2. Pages to watch
In tab-ul de “Overview” de la Insights, Facebook iti ofera posibilitatea de a crea o lista cu paginile detinute de concurenta, lista in care poti monitoriza si compara metrice precum engagementul si numarul saptamanal de postari si like-uri al fiecarei pagini urmarite.
Aceasta reprezinta o oportunitate foarte buna pentru a vedea care dintre strategiile de comunicare adoptate de concurenta functioneaza si de a le aplica intr-o maniera personalizata paginii tale. Astfel, iti vei creste sansele de atingere a unei vizibilitati si a unui engagement mai mari in randul fanilor.
3. Acces mai usor la metrice si la instrumentele de administrare ale paginii
Acum poti avea acces la optiunile de vizualizare a activitatii, insight-urilor si setarilor in partea superioara a ecranului indiferent de locul navigat in pagina.
De asemenea, navigarea este eficientizata prin plasarea in partea dreapta a coverului a unui Overview cu numarul de like-uri noi, reach-ul (vizibilitatea) postarilor din ultima saptamana alaturi de mesajele si notificarile nevizualizate.
Desi numarul fanilor care intra direct pe pagina ta de Facebook este mai scazut comparativ cu cel al fanilor care iti citesc postarile in Newsfeed, o organizare eficienta si structurata a continutului este esentiala in special cand un fan vrea sa identifice cat mai rapid acele informatii despre afacerea ta care il intereseaza.