Transforma LIKE-urile de pe Facebook in potentiali clienti
Stii deja cat de important este Facebook Marketing pentru a creste notorietatea afacerii tale, pentru a construi o comunitate de fani interesati de produsele tale si pentru a ii tine aproape.
Cum poti tranforma insa aceasta comunitatea in potentiali clienti?
1. FOLOSESTE O APLICATIE SPECIALA
Este foarte usor sa folosesti o astfel de aplicatie pe Facebook, pentru a strange adresele de email ale fanilor. Partea cea mai buna este ca trebuie sa setezi aplicatia si formularul de inscriere la Newsletter o singura data.
Fanii se vor inscrie de-a lungul timpului, in functie de cat de activa este pagina ta pe Facebook.
Bineinteles, inainte de a face acest lucru ai nevoie de un furnizor profesional de servicii de email marketing, care iti ofere urmatoarele 3 lucruri:
– sa iti permita sa creezi formularul de inscriere
– sa adauge automat adresele in lista ta de contacte
– si sa trimite Newsletter-ele catre intreaga ta lista.
Exista multe solutii disponbile atat in Romania, cat si in afara. Eu personal folosesc si recomand serviciile celor de la AWEBER.
2. ORGANIZEAZA UN CONCURS
Concursurile pe Facebook sunt o metoda eficienta de a iti creste lista cu email-uri ale potentialilor clienti.
Tot ceea ce trebuie sa faci este sa le oferi un premiu atractiv si sa impui conditia de a introduce adresa de email pentru a participa la concurs.
Anunta inca de la inceput ca in acest fel se inscriu si la Newsletter-ul tau.
Este important ca oamenii sa stie ce urmeaza sa primeasca.
3. OFERA-LE FANILOR UN MOTIV PENTRU A SE INSCRIE LA NEWSLETTER-UL TAU
Cu cateva zile inainte de a trimite Newsletter-ul, posteaza pe pagina de Facebook a afacerii tale un stimulent care sa ii determine pe fani sa se inscrie.
Poate fi vorba despre:
– o sedinta de consultanta gratuita
– un super cadou sau un discount
– sau poate chiar un curs gratuit
pe care sa le oferi exclusiv prin email.
Multumesc mult pentru ca m-ai urmarit.
Pe curand,
Anamaria