Cum sa valorifici beneficiile indirecte ale campaniilor in Social Media?
Am vazut numeroase campanii concentrandu-si atentia exclusiv asupra vanzarii prin intermediul retelelor de socializare, incercand sa transforme like-urile, comentariile, tweet-urile in clienti. Adevarul este ca pana in punctul in care vanzarea are loc, mai exista cativa pasi pe care un potential client ii parcurge si din care deriva beneficii importante pentru afacerea ta, dar care sunt mai greu de cuantificat si observat.
Este firesc sa te gandesti la rezultate si obiective inainte de a incepe promovarea prin Social Media. Pe langa rezultatele directe, pe care le poti cuantifica prin indicatori si statistici (numarul de fani/ followers, traficul catre site, vanzari, numarul de abonati la newsletter), exista si beneficii indirecte, mai greu de observat, dar cel putin la fel de importante si valoroase.
1. Expunere repetata
2. Iti construiesti brandul
3. Autoritate in domeniu
4. Recomandari sociale
5. Mari oportunitati
Apasa aici pentru a citi articolul integral!
Autoare:
Anamaria Damian
General Manager la Social Lions
Agentia Social Lions ajuta antreprenorii sa isi promoveze afacerile cu succes in mediul online.
www.social-lions.ro