Revista Business Women: Ce înseamnă să ai o prezenţă online de succes?
Succesul este relativ şi personal. Măsurarea succesului unei campanii de promovare online constă în cât de eficient poţi folosi resursele, canalele online şi cunoştinţele pentru a îndeplini obiectivele importante pentru tine şi pentru businessul tău.
Fiecare business este unic, iar succesul nu înseamnă uniformitate sau conformitate.
În definirea succesului prezenţei online sunt folosiţi deopotrivă indicatori obiectivi precum creşterea numărului de comenzi online sau a traficului de pe website, dar şi indicatori subiectivi precum satisfacţia de a informa, educa, ajuta alţi oameni prin intermediul unei campanii online.
Cine are succes? Un magazine online cu trafic de 10.000 de vizitatori unici pe lună sau o campanie care oferă consultanţă de business şi are trafic de 500 de vizitatori unici pe lună? Magazinul online cu produse de larg consum are nevoie de un volum mare de accesări lunare, în timp ce o campanie de consultanţă are nevoie doar de câteva contacte strategice. Ambele pot fi considerate de succes, chiar dacă diferenţa de trafic lunar este foarte mare.
Succesul depinde de timing, circumstanţe, publicul ţintă, domeniul de activitate, dar cel mai important lucru, de percepţia ta asupra a ceea ce crezi că înseamnă succesul.