Content Marketing: de la vizitator la client

16/07/2014

Content MarketingContinutul generat de afacerea ta in mediul online este o parte esentiala in strategia de marketing online. Un continut creat si adaptat pe nevoile clientilor si potentialilor clienti este elementar pentru a aduce reusita afacerii tale.

Citeste in continuare despre cum poti utiliza diferite instrumente sau canale de marketing online pentru a iti transforma vizitatorii website-ului in clienti.

1. Blogul

Blogul afacerii tale te poate ajuta sa iti castigi pozitionarea in cautarile Google. Pozitia detinuta iti aduce mai multi vizitatori. Odata ajunsi pe blogul tau acestia incep sa citeasca articolele si de aici mai este un singur pas pana la alegerea companiei tale pentru bunurile sau serviciile tale. Daca vizitatorilor le place ceea ce tu le oferi in scris, acestia se vor abona prin RSS si vor fi tinuti la curent cu noile articole. De aceea, e important sa folosesti hyperlink-uri in continutul blogului, cu ajutorul acestora poti sa ii trimiti pe vizitatori pe website-ul afacerii tale.

2. Email marketing

Email marketingul are un rol important intr-o strategie de marketing online. Oamenii si-au inclus in rutina lor zilnica accesarea emailului – este primul lucru pe care il fac dimineata cand ajung la birou si printre ultimele lucruri la incheierea zilei. Profita de acest obicei creat in favoarea afacerii tale! Ofera posibilitatea oamenilor care iti viziteaza blogul sau website-ul sa se aboneze la newsletter si trimite-le saptamanal emailuri despre serviciile tale sau despre noile articole de pe blog.

3. Studiaza comportamentul targetului taucontentmarketing

Cercetarea este baza conversiei vizitatorilor in clienti. Cu cat te ocupi mai mult de cercetarea despre targetul tau, cu atat va fi mai calitativ continutul creat. Creaza studii de caz pentru a afla despre comportamentul acestora, despre rutina lor zilnica sau afla insight-uri ce iti pot aduce succesul.

4. Foloseste-te de statisticile website-ului

Daca ai un website trebuie sa monitorizezi activitatea acestuia. Informatiile obtinute te pot ajuta sa optimizezi site-ul pentru a aduce eficienta dorita.

Printre informatiile urmarite se numara si paginile accesate de vizitatori. De exemplu, poate fi home-page-ul sau o pagina indexata pe un loc bun in cautarile Google, de asemenea, poate fi o pagina secundara pe care este indicat sa introduciun text introductiv pentru a te asigura ca vizitatorii sunt tot mai aproape de a deveni clienti.

Statisticile sunt foarte importante. Foloseste-le pentru a evalua performanta site-ului si pentru a il imbunatati.

Tine cont de faptul ca rezultatele apar in timp. Dureaza o perioada de timp pana cand utilizatorii realizeaza ca isi doresc bunurile sau serviciile oferite .