Linkedin Ads – de ce sa investesti in promovarea pe Linkedin?

27/09/2013
Ionut

Inainte de a citi acest articol vreau sa te gandesti la urmatoarea intrebare:

“ Care sunt sansele ca un profesionist, preocupat de activitatile zilnice din timpul jobului, sa fie interesat de produsul, serviciul sau de oferta mea?”

 

Marketing-ul B2B (business to business) de regula se potriveste de minune in acest scenariu. Daca serviciile sau produsele tale aduc beneficii clare antreprenorilor sau profesionistilor dintr-un anumit domeniu de activitate si ai posibilitatea ca intr-o scurta fraza sa definesti foarte bine cum ii poti ajuta, atunci probabil ca raspunsul este: “Da, Ad-urile pe Linkedin sunt potrivite pentru promovarea online a afacerii mele.”

 

Ce sunt Linkedin Ads?

Sunt anunturi publicitare care apar pe diferite pagini din Linkedin (pagina de profil, Inbox, pagina de cautari, grupuri etc.). Ele sunt deobicei legate de o pagina de companie de pe Linkedin si vor arata, de asemenea, cati utilizatori urmaresc pagina respectiva.

 

De ce sa folosesti Linkedin Ads?

Ad-urile Linkedin reprezinta o metoda foarte buna pentru a atrage interes asupra serviciilor tale din partea unor oameni foarte bine targetati. Totodata, Ad-urile pot fi foarte utile in generarea de lead-uri prin optiunea Lead Collection (dupa ce un utilizator a dat clik pe Ad va fi trimis pe pagina companiei tale unde va putea opta sa fie contactat ulterior de catre tine prin intermediul mesajelor de pe Linkedin sau prin E-mail).

  • Programul de Ad-uri este relativ nou in Romania, ceea ce inseamna ca ai o oportunitate de a avea o vizibilitate buna si de a te diferentia de competitie;
  • Iti permit o targetare foarte specifica, in functie de job-uri, functii, industrii, numele companiilor, marimea companiilor.

 

Pe cine targetezi cu Linkedin Ads?

Targetarea este unul dintre cele mai puternice beneficii pe care Ad-urile de pe Linkedin ti le ofera. Poti beneficia de informatii valoroase cu privire la locul de munca al membriilor, ce functii au, ce studii au urmat si cu cine sunt conectati. In plus fata de targetarea din punct de vedere profesional, Linkedin iti pune la dispozitie si filtrele demografice.

 

Care sunt tipurile de Linkedin Ads?

  • Poll Ads – Acestea iti permit sa efectuezi un research, in timp ce cresti notorietatea afacerii tale;
  • Join group Ads – Sunt foarte utile pentru cresterea numarului de membri pentru grupurile pe care le administrezi;
  • Social Ads – Poti sa targetezi potentialii clienti folosind ceea ce stie Linkedin despre reteaua ta sociala si sa integrezi aceste informatii in Ad-urile care li se afiseaza lor;
  • Video-Ads – Sunt cele mai noi tipuri de Ad-uri, prin care poti utiliza clipurile tale de pe Youtube precum un spot publicitar de 30 de secunde.

 

Sursa foto: Easy Marketing Blog