4 metode de a crea continut viral
In Romania sunt peste 7 milioane de oameni care utilizeaza Facebook. In fiecare zi romanii isi impartasesc gandurile sau pozele cu prietenii si lumea intreaga.
Christina Grimmie spune ca “daca nu gasesti ceea ce este unic, oamenii nu vor asculta”, asadar pentru a avea succes in online trebuie sa gasesti metode unice de a deveni viral. Interactiunea fanilor creste pe masura ce materialele sunt raspandite in mediul online.
De ce este valoros continutul viral? Raspunsul este simplu: continutul viral aduce mai multi vizitatori relevanti pe website, iar mai multi vizitatori reprezinta o rata de conversie a vanzarilor mai mare.
Dar cum poti crea un continut viral? Iata 4 metode de a face continutul vizual sa devina viral.
#1: Ofera-i targetului ceea ce are nevoie
Daca iti doresti sa cresti interactiunea paginii tale este nevoie sa te adresezi direct targetului. Creaza imagini si infografice menite sa rezolve o nevoie pe care o au fanii paginii tale. Imagini care ofera sfaturi simple si rapide, citate sau lucruri amuzante. Acestea sunt cele care vor deveni foarte usor virale.
#2: Creaza continut atractiv
Cea mai simpla cale catre viral reprezinta continutul atractiv, care ramane in mintea cititorului – se poate folosi o fraza comuna, rima sau orice altceva ce consideri ca nu ii va face pe oameni sa uite prea curand. Cea mai buna metoda de a deveni viral este sa ii faci pe oameni sa doreasca sa vada sau sa citeasca continutul de mai multe ori.
#3: Ofera un beneficiu atractiv
Fie ca este vorba de reduceri sau cupoane acestea reprezinta lucruri atractive pentru oameni. De asemenea, concursurile sunt cele care atrag entuziasm din partea fanilor.
#4: Foloseste un Call to Action potrivit
Continutul tau trebuie sa se remarce printre postarile prietenilor, familiei, poze amuzante sau competitori. Ce il va face sa se diferentieze? Poza va atrage atentia insa diferenta consta in castigarea fanului. Ai nevoie de un Call to Action pentru a atinge obiectivul de Social Media Marketing (likes, comments, click-uri si share).
Intrebarea la care trebuie sa iti raspunzi inainte sa folosesti o poza pe platformele sociale este: cat de clar este acest Call to Action?
Cu o campanie bine planificata, interactiunea fanilor cu pagina ta va creste semnificativ si va atrage trafic catre website.