Google Adwords sau SEO?

Google Adwords sau SEOIn secolul nostru, cu tehnologia in continua evolutie, iar nevoile si asteptarile oamenilor din ce in ce mai mari, eforturile pentru campanii cu rezultate sunt pe masura.

Cand vine vorba de promovarea pe motoarele de cautare (Google) exista doua mari optiuni: campanii Adwords – forma de publicitate Google prin care anunturile sunt afisate in functie de termentul sau fraza tastata in motorul de cautare si servicii optimizare SEO – campanii care ajuta la pozitionarea cat mai sus a site-ului tau in motorul de cautare.

Asadar, ce decizie ar trebui sa iei cu privire la promovarea online prin Google Adwords si SEO, intocmai pentru a avea rezultate masurabile?

Iata beneficiile amandurora:

Campanii Adwords

Google Adwords

  • Plata se face per click: rentabilitate maxima a bugetelor investite;
  • Este avantajos pentru companiile de orice dimensiune – decizia iti apartine cu privire la suma pe care o vei plati de fiecare data cand un vizitator face click pe anuntul tau;
  • Ai o varietate de metode de a face anunturile – video, text, imagini – care au optiunea de a fi modificate si se pot vedea schimbarile pe Google in timp foarte scurt;
  • Expunerea impresionanta a afacerii tale, avand capacitatea de a atrage trafic relevant pe website-ul tau intr-un ritm rapid;
  • Ofera rapoate detaliate de evolutie pentru a putea optimiza campania si astfel, bugetul investit.

Optimizarea SEO

Optimizare SEO

  • Daca site-ul este optimizat, motoarele de cautare, cum ar fi Google, Yahoo , Bing , MSN etc. vor recunoaste website-ul tau si il va plasa cat mai sus in topul cautarilor;
  • Afacerea ta va creste si se va pozitiona in fata consumatorilor online atragand mai mult trafic calificat, crescandu-ti astfel notorietatea;
  • Odata optimizat (inclusiv design) motoarele de cautare pot clasifica si indexa cu usurinta paginile website-ului tau, indexarea fiind gratuita;
  • Varietatea cuvintelor cheie si continutul unic cresc posibilitatea obtinerii de noi vizitatori pe website;
  • Evolutia campaniei de optimizare SEO poate fi monitorizata folosind Google Analytics, precum si alte instrumente care identificata pozitia website-ului tau in cautarile Google pentru cuvintele cheie relevante care au fost folosite in campanie.

Concluzie

O strategie de impact cu rezultate masurabile se obtine prin folosirea ambelor forme de promovare pe Google. Folosind Google Adwords obtii rezultate imediate, pe termen scurt, in schimb prin optimizarea SEO rezultatele apar pe termen mediu (in cateva luni) si se mentin pe termen lung. In plus, daca doresti sa descoperi cum te pozitionezi in mediul online fata de competitorii tai sau daca vrei sa testezi accesibilitatea website-ului tau, poti incepe cu un audit SEO.