Top 6 tendinte ale marketingului online in 2014
Anul 2014 promite cresterea importantei marketingului online in cadrului mixului de promovare al oricarei afaceri. Pentru a iti spori posibilitatile pozitionarii ti-am pregatit un top al celor mai importante tendinte in materie de marketing online in anul ce se apropie.
1. Social Media
2014 anunta o crestere vizibila a platformelor de Social Media. Pentru rezultate vizibile, strategiile de marketing online ar trebuie sa optimizeze utilizarea retelelor de socializare pentru a genera impact asupra afacerilor.
Social Media presupune investii considerabile din punct de vedere al timpului, insa rezultatele sunt clar vizibile.
2. Content Marketing
Acesta va continua sa detina pozitia cea mai privilegiata in strategiile de marketing online. S-a demonstrat ca acesta este baza markertingului digital, este motivul pentru care oamenii citesc, observa si spun mai departe. Un continut valoros prezent pe o varietate de canale de comunicare online ajuta compania sa se pozitioneze in fata consumatorului. O strategie cu un continut de calitate, relevant si de impact va pozitiona website-ul tau in cautarile Google.
Beneficiile Marketingului prin Continut
3. Continut bazat pe imagini
Datorita numarului mare de reclame care este afisat consumatorului, este extrem de important ca partea de continut sa devina mai usor de citit. Astfel, imaginile sunt metoda cea mai simpla de a comunica usor si cat se poate de clar povestea brandului tau.
4. Video-marketing
Videoclipurile, in special cele scurte vor deveni din ce in ce mai importante pentru strategiile de marketing. YouTube este cel care detine suprematia si va continua acest lucru si in 2014. In fiecare ora videoclipuri care insumeaza 100 de ore sunt urcate pe YouTube.
De asemenea, Instagram si Vine – ambele platforme pentru videoclipuri scurte – vor creste incet dar sigur. Practic, in 2014 oamenii vor prefera videoclipurile scurte, ei devenind, pe zi ce trece, tot mai ocupati.
Care sunt beneficiile promovarii prin Video pentru afacerea ta?
5. Marketingul telefoanelor mobile (Mobile Marketing)
Majoritatea oamenilor au telefoanele conectate la Internet. Smartphone-urile patrund din ce in ce mai mult pe piata, venind cu posibilitati diverse si functii tot mai dorite de catre consumatori. Astfel, numarul persoanelor care vor vedea si impartasi continutul tau va creste rezonabil. Evolutia tehnologica iti expune afacerea tot mai mult in fata clientului tau, astfel crescand si atentia pe care trebuie sa o oferi acestei tendinte.
6. Analiza (Google Analytics)
Pentru a genera mai multe rezultate pentru afacerea ta trebuie sa profiti de statisticile din Analytics. Acestea pot dezvalui informatii pretioase, perspective inteligente si de impact pentru afacerea ta. In 2013, Google a adus o serie de imbunatatiri pentru Google Analytics, speram ca va continua acest lucru si pentru anul ce urmeaza.