7 motive pentru a creste traficul relevant pe site cu Facebook Ads
Cu restrangerea vizibilitatii postarilor neplatite pentru fani si cu directia de monetizare adoptata de reteaua sociala, 2014 este un moment foarte de bun de implementare a reclamelor de Facebook pentru afacerea ta.
Comparativ cu postarile obisnuite de pe pagina, Facebook Ads ating utilizatori care nu sunt fani ai paginii sau care nu au auzit inca de afacerea ta in functie de interesele acestora si de dispozitivele de navigare pe care le folosesc (laptop, mobil, tableta).
Vrei sa afli mai multe despre oportunitatile pe care Facebook Ads le ofera pentru a genera trafic relevant pe site?
Iata 7 motive care te vor face sa iei in considerare avantajele Facebook Ads pentru generarea de trafic pe site-ul afacerii tale:
1. Reclama potrivita in functie de rezultatul dorit
Facebook Ads pot fi de mai multe tipuri in functie de obiectivul pe care vrei sa il atingi.
Pentru cresterea numarului de fani si a interactiunii pe pagina de Facebook, de exemplu, recomandate sunt reclamele de tip Sponsored Stories.
In ceea ce priveste generarea de trafic pe site, Clicks to Website este cea mai buna optiune, permitand crearea de reclame atat pentru News Feed, cat si pentru coloana din dreapta a paginii de Facebook a utilizatorului.
2. Audienta targetata in functie de interese
Facebook Ads permit o targetare personalizata a potentialilor consumatori in functie de interesele pe care le au.
Astfel, reclamele tale ajung la acele persoane care corespund profilului de interese al vizitatorilor urmariti, traficul de pe site nefiind doar marit, ci si relevant afacerii tale.
De asemenea, Facebook Ads iti arata o estimare a numarului potential de persoane care pot vedea reclama ta avand in vedere categoriile de interese si demografice selectate.
3. Buget de promovare controlat
Cu un CPC (Cost Per Click) similar reclamelor pe Google, Facebook Ads pot fi un canal alternativ sau un canal suplimentar de directionare a traficului catre site.
Costurile campaniei si ale fiecarui click sunt stabilite de catre tine, acestea putand fi modificate si dupa lansare in functie de rezultatele obtinute.
4. Reclamele pot fi afisate pe platforme diferite
Cu cresterea constanta a numarului de persoane care detin smartphone-uri si care navigheaza pe internet de pe mobil, varietatea de platforme sustinuta de Facebook este o oportunitate pentru promovarea site-ului tau.
Reclamele pot fi vazute de pe calculator (desktop), mobil sau tableta.
Daca optezi ca reclamele sa apara pe mobil, mare atentie la optimizarea pentru mobil a site-ului catre care acestea directioneaza.
Navigarea trebuie sa ofere o experienta facila si placuta de utilizare vizitatorilor, altfel acestia vor parasi site-ul intr-un timp foarte scurt.
5. Sustinerea textului din reclama printr-o imagine sugestiva
O reclama de efect, care atrage multe click-uri, include atat o componenta de text, cat si una vizuala, iar Facebook Ads le cuprind pe amandoua.
Merita semnalat ca imaginea reclamei poate incorpora si un scurt text care trebuie sa ocupe maxim 20% din suprafata acesteia.
In rest, creativitatea realizarii reclamelor isi poate spune cuvantul.
6. Testarea mai multor variante ale aceleasi reclame
Ai mai multe versiuni ale aceleasi reclame si nu stii care dintre ele iti va aduce mai multi vizitatori pe site?
Facebook iti permite sa testezi mai multe variante pentru a vedea care dintre ele performeaza mai bine.
Cu timpul, versiunea cu cele mai bune rezultate va fi afisata mai des decat celelalte.
Este foarte important de stiut ca aceasta metoda functioneaza cel mai bine atunci cand exista un singur element diferit (titlu, textul de continut, imaginea) intre variantele de reclame si nu mai multe.
7. Optimizarea campaniilor viitoare prin analiza rezultatelor anterioare
Pe langa faptul ca poti vedea cat de bine au atins reclamele derulate rezultatele dorite, metricele afisate de Facebook sunt un foarte bun punct de pornire pentru proiectarea viitoarelor campanii.
Astfel, poti intelege mai bine ce elemente au dat roade in promovare si le poti imbunatati pentru obtinerea unui trafic si mai mare pe site.
Ca incheiere, putem spune ca eficienta reclamelor pe Facebook in cresterea traficului pe site depinde si de strategia din spatele folosirii lor alaturi de mixul de canale online gandit pentru atragerea vizitatorilor.
Vrei un marketing eficient si cu rezultate masurabile pentru pagina de Facebook a afacerii tale?
Castiga un loc in mintea clientului tau cu serviciile Social Lions de Facebook Marketing!